Nauka metodą symultaniczno-sekwencyjną wyzwala w dziecku zainteresowanie i pozytywne nastawienie do czytania. Jest to niezwykle ważny aspekt warunkujący osiągnięcie sukcesów szkolnych. Uczniowie chętniej podejmują nowe zadania. Wzrasta wyraźnie kompetencja komunikacyjna uczniów. Dzieci uczą się z ciekawością i przyjemnością.
Kilkukrotnie brałam udział w szkoleniu z metody symultaniczno-sekwencyjnej. Kilkukrotnie brałam udział w szkoleniu z metody symultaniczno-sekwencyjnej. Rozpoczynając pracę korzystałam z dostępnych materiałów. A teraz po kilku latach pracy sama tworzę pomoce. Dzielę się nimi tutaj na blogu, bo wiem jak trudna jest praca nauczyciela. Pomagajmy sobie nawzajem.
Tym razem zajęłam się pierwszymi dwoma paradygmatami z literą P i M czyli sylaby
PA PO PU PÓ PE PI PI
MA MO MU MÓ ME MI MY
Ponieważ mamy teraz jesień i krążymy wokół tematów związanych z tą porą roku.
Parasolki z paradygmatem M do pobrania tutaj w formie jpg, aby móc wydrukować w wybranym rozmiarze. Parasolki MA
Propozycje zabaw
- wycinanie
- dopasowywanie do kaloszy
- tworzenie kropel wody z taką samą sylabą jak na parasolce
- sklejanie wszystkich parasolek aby tworzyły „balon z koszem”
A to druga część czyli paradygmat z sylabą P
Materiały do pobrania tutaj Parasolki PA
Propozycja zabaw jak poprzednio
Proszę pomóżcie w zbieraniu funduszu na utrzymanie strony. Chcę aby nadal można było korzystać z materiałów, które tworzę bezpłatnie. Wpłacajcie drobne kwoty. Jeśli możecie udostępniajcie link
Dziękuję za wsparcie i pomoc
13,058 total views, 4 views today