Parasolki – metoda symultaniczno-sekwencyjna

Nauka metodą symultaniczno-sekwencyjną wyzwala w dziecku zainteresowanie i pozytywne nastawienie do czytania. Jest to niezwykle ważny aspekt warunkujący osiągnięcie sukcesów szkolnych. Uczniowie chętniej podejmują nowe zadania. Wzrasta wyraźnie kompetencja komunikacyjna uczniów. Dzieci uczą się z ciekawością i przyjemnością.

Kilkukrotnie brałam udział w szkoleniu z metody symultaniczno-sekwencyjnej. Kilkukrotnie brałam udział w szkoleniu z metody symultaniczno-sekwencyjnej. Rozpoczynając pracę korzystałam z dostępnych materiałów. A teraz po kilku latach pracy sama tworzę pomoce. Dzielę się nimi tutaj na blogu, bo wiem jak trudna jest praca nauczyciela. Pomagajmy sobie nawzajem.

Tym razem zajęłam się pierwszymi dwoma paradygmatami z literą P i M czyli sylaby

PA                  PO                   PU                  PÓ                   PE                   PI                    PI
MA                 MO                 MU                 MÓ                 ME                  MI                   MY

Ponieważ mamy teraz jesień i krążymy wokół tematów związanych z tą porą roku.

 

Parasolki z paradygmatem M do pobrania tutaj w formie jpg, aby móc wydrukować w wybranym rozmiarze. Parasolki MA

Propozycje zabaw

  • wycinanie
  • dopasowywanie do kaloszy
  • tworzenie kropel wody z taką samą sylabą jak na parasolce
  • sklejanie wszystkich parasolek aby tworzyły „balon z koszem”

A to druga część czyli paradygmat z sylabą P

 

Materiały do pobrania tutaj Parasolki PA

Propozycja zabaw jak poprzednio

https://zrzutka.pl/k379dd

Proszę pomóżcie w zbieraniu funduszu na utrzymanie strony. Chcę aby nadal można było korzystać z materiałów, które tworzę bezpłatnie. Wpłacajcie drobne kwoty. Jeśli możecie udostępniajcie link

https://zrzutka.pl/k379dd

 

Dziękuję za wsparcie i pomoc

 

 

 5,256 total views,  2 views today

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *